وبلاگ مامانیوبلاگ مامانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

✿♥✿آنچه تازه مادران بايد بدانند✿♥✿

بهترین لباس های بهاری کودکان

1392/2/17 11:49
نویسنده : مامانی
4,851 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
ممکن است به خاطر خرید مفصل شب عید، کمد لباس کوچولوی شما پر باشد و به نظر برسد تا چند ماه نیاز به خرید نخواهید داشت اما اصلا بعید نیست به خاطر تغییر فصل، رشد فرزندتان یا حتی خراب شدن لباس‌هایش در سفرهای نوروزی باز هم به لباس تازه نیاز پیدا کنید
 

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله شهرزاد: ممکن است به خاطر خرید مفصل شب عید، کمد لباس کوچولوی شما پر باشد و به نظر برسد تا چند ماه نیاز به خرید نخواهید داشت اما اصلا بعید نیست به خاطر تغییر فصل، رشد فرزندتان یا حتی خراب شدن لباس‌هایش در سفرهای نوروزی باز هم به لباس تازه نیاز پیدا کنید. اتفاقا این فصل برای خرید خوب است. چون به خاطر خرید شب عید مغازه‌ها حسابی خلوت و قیمت‌ها به نسبت پایین‌تر است. اگر نیاز به لباس دارید، عجله کنید. بازار منتظر شماست.



این پیراهن مردانه‌ بامزه، پسر کوچولوی شما را بیشتر از همیشه شبیه پدرش خواهد کرد. می‌توانید آن را با شلوار جین سرمه‌ای یا کتان کرم‌رنگ هماهنگ کنید.



ویژگی مثبت این شلوار داشتن کش به جای دکمه است. بچه‌ها معمولا شلوار جین را به راحتی تحمل نمی‌کنند و مخصوصا شلوار بچه‌های کوچکتر را باید سریع عوض کنید. اما این شلوار به خاطر داشتن کش و نازک بودن پارچه بسیار راحت است و فندق کوچولوی شما را آزار نخواهد داد.



ایــن تـی‌شـرت‌های رنگارنگ و آستین بلند برای این فصل که هوا هنوز آنقدر گرم نشده که لازم باشد آقا پسر شما آستین کوتاه بپوشد، کاملا مناسب است. تنوع رنگ باعث می‌شود بتوانید آن‌ها را با هر شلواری هماهنگ کنید.



هیچ بچه‌ای از لباس راحتی بی‌نیاز نیست. بچه‌ها موقع بازی، وقت خواب یا وقتی در خانه هستند باید لباس راحت بپوشند. این لباس‌ها زمان زیادی با پوست کودک شما درگیر هستند و علاوه بر نداشتن دکمه، زیپ و متعلقات دیگر باید جنس خوبی داشته باشند تا پوست کودک شما آسیب نبیند.



دختر خانم شما حتما با داشتن این سارافون و بلوز ناز صورتی در زیر آن، زیباتر از همیشه خواهد شد. آستین بلند و جنس سبک سارافون کاملا برای این فصل از سال مناسب است.



این کفش‌های بامزه هم برای آقاپسرها مناسب است هم دختر کوچولوها. رنگ‌های شاد آن بچه‌ها را به ذوق می‌آورد و به خاطر داشتن بند‌های کشی پا کردن و درآوردن آن‌ها راحت است.



این کفش‌های نوزادی برای مهمانی بردن یک دختر کوچولوی تازه وارد عالی است. هم پای او را گرم نگه می‌دارد هم باعث زیباتر شدن سر و شکل و لباسش می‌شود.



اگر رنگ پوست دختر شما زیاد سبزه نباشد، این رنگ حتما به او خواهد آمد. این پیراهن را می‌توانید به همراه جوراب‌شلواری سفید و کفش براق استفاده کنید و لباسی مجلسی داشته باشید. اما با این ساق شلواری خال‌خالی بامزه، لباس کمی از حالت مجلسی درمی‌آید.



این شلوار دخترانه زیبا به خاطر کش پهنی که بالای آن دارد بسیار راحت و مناسب دختر کوچولوهای نوپاست. می‌توانید آن را با یک بلوز صورتی، سفید یا حتی سبز و سرمه‌ای هماهنگ کنید.



این لباس‌های سرهمی بهترین پوشش برای نوزاد هستند. مخصوصا اگر برای بچه اول‌تان آن را می‌خرید. علاوه‌بر این‌که بغل کردن نوزاد با وجود آن‌ها بسیار راحت است، به خاطر دکمه‌های پایین شلوار مجبور نیستید برای عوض کردن لباس او را در بیاورید.



بـلوز و شـلوارک لباس راحتی برای بچـه‌هاست. این لباس برای بازی یـا مــهدکودک فوق‌العاده است. البته بهتر است یک جوراب‌شلواری بامزه مثل این را هم با لباس همراه کنید.



کفش نوزاد بیشتر از این‌که حکم کفش واقعی داشته باشد، به عنوان جوراب یا پاپوش به کار می‌رود. این پاپوش‌های بامزه حسابی گرم هستند و مخصوصا برای روزهای اول تولد که پای نوزاد سرد است، مناسب‌اند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)