وبلاگ مامانیوبلاگ مامانی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿♥✿آنچه تازه مادران بايد بدانند✿♥✿

والدین فعال، فرزندانی فعال تر!

1390/10/27 18:50
نویسنده : مامانی
1,225 بازدید
اشتراک گذاری
 

برترین ها به نقل از مجله موفقیت : برای برخی ها یافتن زمانی برای ورزش کردن بسیار سخت است درحالی که برخی دیگر به سادگی این زمان را با زمان تفریحات خود همراه کرده و به اصطلاح، خانوادگی ورزش می کنند. در این جا به شما چند راهکار را می آموزیم تا بدانید چطور همراه با خانواده هم ساعاتی خوش را بگذرانید و هم تحرکی کرده باشید.


1 – برای یافتن گنج بسیج شوید.

این روش مناسبی است تا هم ورزش کنید هم به کودکان کار گروهی و نحوه حل مشکلات را بیاموزید و اعتماد به نفس آنها را بالا ببرید. می توانید به نزدیک ترین پارک در محله تان بروید و خانوادگی به دنبال یک چیز خاص مانند یک نوع حشره، گل یا حیوان بگردید. به چه عاشق آن هستند که زیر سنگ ها یا پشت شاخه درختان و لای علف ها دنبال چیزی بگردند.

2 – برای نمره 20 تلاش کنید.

بچه ها برای آن که در مدرسه نمره 20 ورزش را بگیرند معمولا باید یک سری فعالیت ها مانند دو، بارفیکس یا دراز و نشست را خوب اجرا کنند. چرا برای 20 گرفتن آنها خانوادگی تلاش نکنید. یک هدف تعیین کنید و به برنده جایزه بدهید.

3 – جشن ورزشی بگیرید.

تولید فرزندتان را در محیطی باز برگزار کنید و یک مسابقه ورزشی مانند وسطی یا هر بازی مهیج و محرک دیگری را انتخاب کنید. در این حالت هیچ کس فکر نمی کند دارد ورزش می کند.

4 – ادای منو درآر را بازی کنید.

در این بازی یک نفر رییس می شود و بعد از برداشتن چند قدم حرکتی خاص انجام می دهد که دیگران نیز باید ادای او را درآورند. درصورتی که هر فرد موفق شد می تواند رییس باشد و مبتکر حرکتی خاص شود. مطمئن باشید این بازی بسیار محرک و مهیج است.


5 – ماشین را با هم بشویید.

شستن ماشین از کارهایی است که هم شما و هم کودکان را به حرکت وا می دارد. البته انجام این کار را در زمستان توصیه نمی کنیم چون مطمئنا همگی خیس به خانه باز خواهید گشت.

6 – باغبانی کنید.

کاشتن دانه ها و درآوردن علف های هرز باغچه ازجمله کارهای جذابی است که سبب ماهیچه ای شدن عضلات بالاتنه می شود. حتی اگر شما باغچه کوچکتان را با انواع سبزیجات پر کنید کودکتان راحت تر و با لذت بیشتر سبزیجات خواهد خورد و رژیم غذایی سالم تری خواهد داشت.

7 – برای گردش به خارج از شهر بروید.

به کوه و دشت سری بزنید. کوله تان را ببندید و همراه با بچه ها کمی پیاده روی کنید. برای آن که حوصله سان سر نرود از آنها بخواهید در مسیر راه دنبال یک دریاچه یا حیوانی خاص بگردند تا تعداد درختان یا کوه ها را بشمارند. در پایان نیز در فضای بیرون غذایی سالم بخورید.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)