وبلاگ مامانیوبلاگ مامانی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

✿♥✿آنچه تازه مادران بايد بدانند✿♥✿

بدترين كاري كه يك كودك مي‌تواند انجام بدهد!

1391/7/10 12:20
نویسنده : مامانی
1,082 بازدید
اشتراک گذاری
 
دانشمندان با درنظر گرفتن تمام فعاليت‌هايي كه يك كودك در طول روز انجام مي‌دهد، آسيب‌زاترين و بدترين كاري كه ممكن است يك كودك انجام بدهد را شناسايي كردند.
 
برترین مجله اینترنتی ایران
 برترین ها: دانشمندان با درنظر گرفتن تمام فعاليت‌هايي كه يك كودك در طول روز انجام مي‌دهد، آسيب‌زاترين و بدترين كاري كه ممكن است يك كودك انجام بدهد را شناسايي كردند.

به گزارش برترین ها، مطالعات نشان مي‌دهد تماشاي زياد تلويزيون اثرات بسيار بدي روي سلامت كودكان دارد و احتمال دچار شدن به بيماري‌ قلبي و چاقي را به‌شدت در آن‌ها افزايش مي‌دهد.

در حقيقت علت افزايش دور شكم، بالا رفتن فشار خون و كلسترول، ابتلا به سكته، ديابت و سندر متابوليك در بسياري از بيماران، گذراندن زمان‌هاي زياد در مقابل تلويزيون در دوران كودكي بوده است. متاسفانه بسياري از كودكان حين تماشاي تلويزيون، تنقلات و غذاهاي ناسالم زيادي مانند چيپس و پفك مصرف مي‌كنند كه اين عامل هم نقش زيادي در اضافه وزن آن‌ها دارد.

چندي پيش هم محققان دانشگاه كالج لندن اعلام كردند، افرادي كه بيش از 4 ساعت در روز را به تماشاي تلويزيون اختصاص مي‌دهند، با احتمال 100 درصد بيشتر از ديگران ممكن است دچار حمله قلبي شوند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)